Printscreen van Nikes Instagrampagina
Commentaar

Waarom de mode geen BLM-bondgenoot is

Kledingmerken die racisme gebruiken als branding opportunity? 'Niet cool', vinden academici en activisten. Sarah Vandoorne treedt hen bij: 'Nike sprong als eerste op de kar. Nadien volgden een heleboel andere merken die terecht op de vingers worden getikt.'

Met de steun van

 2798  

Onze leden

11.11.1111.11.11 Search <em>for</em> Common GroundSearch for Common Ground Broederlijk delenBroederlijk Delen Rikolto (Vredeseilanden)Rikolto ZebrastraatZebrastraat Fair Trade BelgiumFairtrade Belgium 
MemisaMemisa Plan BelgiePlan WSM (Wereldsolidariteit)WSM Oxfam BelgiëOxfam België  Handicap InternationalHandicap International Artsen Zonder VakantieArtsen Zonder Vakantie FosFOS
 UnicefUnicef  Dokters van de WereldDokters van de wereld Caritas VlaanderenCaritas Vlaanderen

© Wereldmediahuis vzw — 2024.

De Vlaamse overheid is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze website.