De geldstromen van MO*
Onze geldstromen gaan niet naar marketeers maar naar journalisten. Ons marketingbudget van 10.000 euro gebruiken we om 4 onderzoeksjournalisten te ondersteunen in alle hoeken van de wereld. Omdat wij de waarheid belangrijk vinden. Leer ze vandaag kennen, abonneer je op ons magazine en onze gratis nieuwsbrieven en volg hun dossiers.
Wij geloven gewoon dat innovatieve verhalen en sterke onderzoeksjournalistiek de beste manieren zijn om MO* te “verkopen”. Dus, in plaats van ons promotie- en marketingbudget te besteden aan een reclamecampagne, investeren we dat in sterke journalistiek.
Ondertussen zijn 4 journalisten aan de slag gegaan met een beurs van MO*. Kijk hieronder wie ze zijn en wat ze aan het onderzoeken zijn.
De resultaten van hun onderzoek verschijnen binnenkort op onze website. Hou dus de volgende weken en maanden onze website in de gaten om deze straffe onderzoeksdossiers te ontdekken, te lezen en mee te verspreiden.
Abonneer je op ons magazine, schrijf je in op onze gratis nieuwsbrieven en volg ons via Facebook en Twitter.
Fien Van den Steen
Fien Van den Steen onderzoekt hernieuwbare energie in Centraal-Amerika
5 topartikels per dag via MO*Daily
Hans Wetzels
Hans Wetzels onderzoekt ggo’s in Afrika
5 topartikels per dag via MO*Daily
Bram Cleys
Bram Cleys onderzoekt ontbossing in Congo
5 topartikels per dag via MO*Daily
Eva Huson
Eva Huson onderzoekt Iraaks Koerdistan
5 topartikels per dag via MO*Daily
Maak MO* mee mogelijk.
Word proMO* net als 2886 andere lezers en maak MO* mee mogelijk. Zo blijven al onze verhalen gratis online beschikbaar voor iédereen.
Meer verhalen
-
Interview
-
Nieuws
-
Opinie
-
De Ontwikkelaars
-
Extra
-
Opinie