Krokodil droomt van kameleon

Lacoste

Lacoste crowdsourcet de toekomst van de polo met een nieuwe campagne. Als introductie verbeeldt de zelfverklaarde uitvinder van de polo een toekomst voor textiel dat alle kleuren en vormen bevat. De krokodil droomt ervan kameleon te zijn want met een veeg van de hand blader je door het hele kleurengamma terwijl de polo om je lijf zit. Je kan de taille veranderen van wijd naar ‘slim fit’. Dus handig voor wie van gewicht verandert of zwanger is of een groeischeut kent.  Korte mouwen worden lang. De polo wordt canvas (in het filmpje voor de score van een tennismatch). Lacoste nodigt iedereen uit ideeën voor de toekomst te leveren via een thematische website. Eerste halte richting toekomst passeert via led-lichtjes, denken we. Over die toekomst met textiel-als-display publiceerde Whisky-merk Ballantine’s al een reeks filmpjes.

Maak MO* mee mogelijk.

Word proMO* net als 2790   andere lezers en maak MO* mee mogelijk. Zo blijven al onze verhalen gratis online beschikbaar voor iédereen.

Ik word proMO*    Ik doe liever een gift

Met de steun van

 2790  

Onze leden

11.11.1111.11.11 Search <em>for</em> Common GroundSearch for Common Ground Broederlijk delenBroederlijk Delen Rikolto (Vredeseilanden)Rikolto ZebrastraatZebrastraat Fair Trade BelgiumFairtrade Belgium 
MemisaMemisa Plan BelgiePlan WSM (Wereldsolidariteit)WSM Oxfam BelgiëOxfam België  Handicap InternationalHandicap International Artsen Zonder VakantieArtsen Zonder Vakantie FosFOS
 UnicefUnicef  Dokters van de WereldDokters van de wereld Caritas VlaanderenCaritas Vlaanderen

© Wereldmediahuis vzw — 2024.

De Vlaamse overheid is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze website.