Krokodil droomt van kameleon
Lacoste crowdsourcet de toekomst van de polo met een nieuwe campagne. Als introductie verbeeldt de zelfverklaarde uitvinder van de polo een toekomst voor textiel dat alle kleuren en vormen bevat. De krokodil droomt ervan kameleon te zijn want met een veeg van de hand blader je door het hele kleurengamma terwijl de polo om je lijf zit. Je kan de taille veranderen van wijd naar ‘slim fit’. Dus handig voor wie van gewicht verandert of zwanger is of een groeischeut kent. Korte mouwen worden lang. De polo wordt canvas (in het filmpje voor de score van een tennismatch). Lacoste nodigt iedereen uit ideeën voor de toekomst te leveren via een thematische website. Eerste halte richting toekomst passeert via led-lichtjes, denken we. Over die toekomst met textiel-als-display publiceerde Whisky-merk Ballantine’s al een reeks filmpjes.
Maak MO* mee mogelijk.
Word proMO* net als 2886 andere lezers en maak MO* mee mogelijk. Zo blijven al onze verhalen gratis online beschikbaar voor iédereen.
Meer verhalen
-
Nieuws
-
#WijZijnHier
-
Nieuws
-
Nieuws
-
Analyse
-
Nieuws